Tuesday 14 November 2017

Hdfc forex card kundservice


HDFC Forex Card Förenta staterna HDFC Forex Card Transaction Issue Jag använde Forex Card för att ta ut money800 dollar från Chase ATM vid ungefär 7.02 pm. ATM visade att det inte gick att skicka pengar och det fanns ett fel. Jag försökte dra tillbaka pengar en gång till och nu sa det att jag inte har tillräckligt med balans. Jag gick tillbaka och fann att mitt saldo drogs men jag fick ingen pengar. Mitt konto hade dras av 800 dollar. Jag har fortfarande kvitton som visar felet på ATM-maskinen. Jag har inte mycket pengar på mig. Jag ber om att du ska undersöka denna fråga snarast. Jag bifogar både mina kvitton från min första och min andra transaktion. Inte kunna ta ut pengar med Forex Card. Jag är Karthick D. Jag har kommit till OR, USA i 2 månader med projektarbete. Jag använder ett HDFC forex-kort för transaktionerna här. Men när jag försökte ta ut pengar på 400 (som 100 4 gånger jag drar tillbaka pengarna) från atm, fick transaktionen misslyckats, men det debiterade beloppet från mitt konto och det har ändå inte vridit trasactionen. Vänligen vidta nödvändiga åtgärder för att kreditera mina pengar tillbaka. Tack, Karthick D Det går inte att göra online-transaktion Jag kan inte göra onlone-transaktion med förbetalt corporate forex-kort. Varje gång det kommer kommer transaktionen att minska från emittenten. Ta reda på det här problemet ASAP. 300 pund saknas från förbetalt valutakort 300 pund saknas från mitt valutakort 20 februari 2016, på grund av två bedrägliga transaktioner. Sedan dess jagar jag HDFC-personer men får ändå inte något korrekt svar från dem. Vänligen svara på tamal. karmakarlive eller registrerat känt id. VÄRST SERVICE Jag har använt mitt ForexCard på 3 olika ställen på en dag, det totala transaktionsvärdet är 30.35USD. Beloppet debiteras från mitt konto samtidigt. Nu fann jag att samma 3 transaktioner upprepas i mitt konto och igen debiteras 30.35 från kontot. Detta är en sämst tjänst som jag aldrig har mött med andra banker. Förra veckan fick jag veta att det finns 89 USD saknas i balansräkningen, men jag har gjort ett klagomål om detta problem, men inte banken har ännu inte löst det här problemet. Helt fick jag 2 problem på 10 dagar, det totala beloppet jag förlorade är 119,35. WORLD039s WORST BANKING SERVICE för FOREX. Hälsningar: Venkatesh. Myakala Denver, CO UnitedStates. Fruktansvärda service Jag har ett forex-kort som jag har förlorat mitt pinnummer. Därför skickade jag avdelningen ett mail. Ingen åtgärd och inget svar. Jag ringde kontaktcentret och associerade visste ingenting om det. Hon fortsatte att placera mig i väntan efter varje halv minut med att även informera mig och efter att ha lagt mig på en lång grepp avbröt hon telefonen. Mycket nedslående och frustrerande. Hemsk tjänst. Jag har fortfarande ingen lösning på min fråga felaktiga debiteringar i HDFC Forex-kort Min son är i USA. Han använde HDFC forex-kort i New Jersey, New York etc när han reser. Det fanns två debiteringar i två olika butiker. Omkring 150 som han inte handlade om. Detta meddelades HdFc-banken, Nungambakkam-filialen, Chennai 600034 den 6 januari 2016. Men de kunde inte lösa sig trots att det var mer än 6 veckor. Kortinnehavaren är Saral Prathap Srinivasan. V. Srinivasan Kan inte logga in på HDFC Forexplus Jag är i Tyskland nu, har HDFC BANK039s Froexplus kontantkort, jag har ett e-postmeddelande som säger att mitt kort är laddat med lite belopp, jag försökte logga in för att kontrollera detsamma, jag kan inte logga in och när jag försökte registrera kortet för att generera IPIN det inte blir registrerat, vänligen hjälp. Hälsningar Manoj Kumar. värsta kundtjänst Jag har svepat mitt valutakort på spårvägsstationen för att boka månatligt pass. men transaktionen blev avbruten på grund av någon anledning, och 87 fick avdrag från mitt kort. Jag jagar HDFC forex kundservice för att återgå tillbaka beloppet sedan 1 månad. Fortfarande inte få någonting. HDFC Forex Card Transaction Issue Jag bär HDFc forex-kort och jag är för närvarande i USA. Jag behöver desperat din mycket akut hjälp. Jag försökte ta ut pengar här i USA från KeyBank039s bankomat. Jag försökte 4 transaktioner med olika belopp men alla misslyckades. Tyvärr har pengar (2108) dragits från mitt konto och det är väldigt tufft nu för mig att överleva här i USA utan de pengarna. Jag uppmanar dig att snabbt undersöka denna fråga. Registrerat klagomål med HDFC-banken är värsta kundtjänst Jag försökte ta ut 200 euro från HDFC-forex-kortet och maskinen tog inte ut pengarna. Men pengarna har dras av från mitt konto. Jag ringde HDFC kundvård i Indien och registrerade klagomålet. Jag har ringt dem mer än 10 gånger efter det och de fortsatte säga att vi kommer att sätta tillbaka pengarna tillbaka på ditt konto efter 10 dagar, 1 vecka och äntligen slösades bort 2 månader och väntade på att de skulle svara. Hittills ingen kommunikation från deras sida. Den värsta delen är att de håller på dig i 20 minuter när du ringer dem och du slutar spendera 3 till 4 euro varje gång du ringer dem. Jag är clueless om vad som måste göras och hur jag kan få pengarna tillbaka. värsta bankservice Jag är för närvarande i Norge och behöver veta min transaktion eftersom jag inte kan logga in på netbank. jag försökte mycket tid att ringa kundvård men som vanligt svarar de inte. Blondy Morons. Jag rekommenderar aldrig att gå med sådan bisarrig service. Kan inte chaange forex lösenord Jag har glömt mitt Forex multicurrency card internet lösenord. Jag försökte regenerera lösenordet genom online men det genererar inte och det gör inte något fel och det uppdaterar bara sidan. Snälla hjälp mig på det här ASAP. Mitt kortnummer. 4726430002621047 Mobilnummer. 971 565701939. e-post. kan inte logga in på mitt konto. Jag är i USA just nu och behöver använda mitt kort brådskande. Alla mina transaktioner nekas när jag vet att jag har balans i mitt valutakonto. Behöver omedelbar upplösning. Mitt e-post-id: ambicasanjayangmail HDFC Forex Card - Fruktansvärda erfarenheter. Jag hade en hemsk upplevelse med HDFC Forex Card. Jag besökte London i fjol och gjorde ett köp som 17,90 från Golfonline. Pengarna drogs från mitt kortkonto men leverantören anmälde icke-kvitto på grund av bankens vägran. Jag pratade med min abranch i Indien och blev tillsagd att vänta på en dag och transaktionen kommer att bli omvänd och pengar kommer tillbaka i mitt konto. Jag väntade men inget hände. Jag lämnade ett klagomål till Customer Care of HDFC Bank och fick ett ref nummer. Eftersom jag skulle återvända till Indien strax därefter fullföljde jag betalningen med ett släktkort. Efter att ha återvänt till Indien hade jag bee och fortsatte att ta upp saken. Det har varit en kedja av e-post, mycket försäkring av banken men inget hände. Slutligen berättade min filial att den berörda avdelningen har svarat att transaktionen har slutförts och pengar betalats till leverantören. När jag krävde bevis visade bankchefen mig posten och till min fullständiga överraskning var det en transaktion av vissa koreanska för någon annan leverantör. Avdelningschefen vägrade överlämna kopia av Sämsta kundservice Jag har ett Forex-kort. de drogs 17 inom 1 månad. När man ringer till kundvården finns inget korrekt svar från Supriya och Sujatha som jag pratade med. det var mer än 2 timmar min samtalstid och innan samtalet började berättade jag att jag ringer från utlandet. men de gav mig inte en uppdatering och försökte dra upp samtalet och samtalet avbröts två gånger. Redan har de drogs 17 och ändå vill de att jag slösar mer pengar med att ringa HDFC kundvård. Ska jag få en uppdatering från HDFC eller pengarna är borta för alltid. Värsta kundservice Jag har ett Forex-kort. de drogs 17 inom 1 månad. När man ringer till kundvården finns inget korrekt svar från Supriya och Sujatha som jag pratade med. det var mer än 2 timmar min samtalstid och innan samtalet började berättade jag att jag ringer från utlandet. men de gav mig inte en uppdatering och försökte dra upp samtalet och samtalet avbröts två gånger. Redan har de drogs 17 och ändå vill de att jag slösar mer pengar med att ringa HDFC kundvård. Ska jag få en uppdatering från HDFC eller pengarna är borta för alltid. HDFC Forex Card Transaction Issue Jag försökte dra tillbaka USD 800 från Philadelphia Airport den dec 06 när bankomaterna fastnade vid bearbetning och kontanter var inte dispenserade. Däremot visade mitt onlinekonto en debitering på USD 800. Jag ringde upp Bank of America (ATM) och de startade omgående ATM på platsen vi tillhandahöll men bad mig att prata med banken och registrerade klagomålet. Jag ringde upp HDFC bank kundvård och registrerade ett klagomål. Det har inte skett någon återföring av beloppet. Can039t Logga in på mitt Forex-konto på nätet Jag kan se till att jag loggar in på mitt Forex-konto online. Jag har inte glömt mitt användarnamn eller lösenord. Varje gång jag försöker logga in det bara vann039t svarar på att gå till min konto sida. Jag är osäker på vad jag ska göra och vill kontrollera mitt konto online. Snälla hjälp ASAP. Tack Sanjana Det kom till min kännedom att 2 bedrägliga transaktioner gjordes på mitt Forex-kort och platsen för denna transaktion är mer än 700 miles från var jag bor, det gjordes en gång i midnatt. Jag har mitt Forex-kort (XXXXXXXXXX) med mig, det är inte stulet eller förlorat. Jag har lämnat in ett klagomål med HDFC-kortlag och mitt kort har blivit blockerat Klagomål för varje transaktion är. FPQ 9170 FPQ 9171 Varför de behöver 30 dagar för att svara på mitt klagomål är jag i ett konstigt land med det här är mitt enda tillgängliga kort. Förnyelse av Forex Card Hej, jag har förlorat mitt Forex-kort och lagt fram en begäran om nytt Forex-kort den 4 juli. Jag fortsatte med att vänta på att få nytt kort till 15 juli (enligt processkort måste utfärdas inom 7 arbetsdagar). När jag har mottagit kortet på 7 arbetsdagar, så var jag klagad den 15 juli, klagomålet är MUMC0714175111. Nu Cust. Representant säger att att ha svar på mitt klagomål också jag måste vänta på 7 arbetsdagar. Jag höll på länge på callcenter men det är väldigt väldigt patetiskt svar på detta. Jag är i Sverige och väntar på det här kortet senast nästan 2 veckor. Jag behöver dig att ta itu med denna fråga ASAP. Tack och hälsningar, Nilesh Bhimani Passport Number K5416572 CustID: 37398779 Kan inte använda HDFC forex-kort i USA Jag har fått ett forex-kort från HDFC innan jag kom till USA den 11: e. Men jag kunde inte längre använda mitt Forex-kort här som det sägs nekas varje gång jag använder den. Jag kunde bara använda den under de första två dagarna. Jag är en kännlig anställd och snälla behandla det här med prioritet. Min prepaid forex-kort slutar med 5911 Vänligen kontakta mig på sasghosh20gmail Tack Saswati Ghosh Dela den här sidan med andra Nyligen uppdaterad Klagomål paytm - 91 9102 670 170 tm ustomer Care Transaction misslyckades men beloppet. Amazon. in - Brådskande hjälp från Amazon Kära herr, jag hade beställt en produkt av 500 rupier från. Användarregistrering Ett bekräftelsemail skickades till. För att bekräfta ditt konto, vänligen klicka på länken i meddelandet. Om du inte ser e-postmeddelandet i din inkorg, kontrollera din Spam-rutan. Användarloggning Inte medlem i klagomål Registrera dig nu. Laddar, var god vänta. Ditt lösenord har skickats till den angivna e-postadressen. Logga in Användare Facebook LoginRole av banker är så viktigt för närvarande att deponera våra pengar och för dess säkerhet också. Det finns flera privata banker i dag som erbjuder kvalitetsservice till sina tusentals kunder i Indien. HDFC-banken är en av de ledande indiska bankerna som erbjuder prisvärda bank - och finansiella tjänster. Ibland kan användaren få problem på sina bankkonton eller kan ha några allmänna frågor om sina konton. I en sådan situation kan användaren kontakta HDFC Bank Ltd. Kundtjänstnummer. HDFC-banken har sitt huvudkontor i Mumbai, Maharashtra, Indien och grundades 1994. Om det beräknas av tillgången är HDFC-banken den femte största banken i Indien. Mervärdestjänster tillhandahålls också av HDFC, såsom handel, nettbank, detaljhandel och försäkring. HDFC-banken tillhandahåller mycket märklig kundsupport där kunden kan få en lösning på deras fråga. HDFC-banken handlas också på börsen. I NSE HDFC bank handlas som HDFCBANK, i BSE handlas det som 500180 och i NYSE handlas det som HDB. Du kan kommunicera på HDFC kundservice nummer för kontoöppning, återkommande insättningar, fasta inlåning och andra allmänna HDFC-frågor. Så var så snäll att kontakta supportteamet HDFC Bank när som helst. HDFC Bank Limited är en av de kända bankerna i Indien och huvudkontoret ligger i Mumbai Maharastra. HDFC Bank grundades 1994 och dess tid HDFC Bank är den femte (5: e) största banken i Indien med tillgång. Aditya Puri är chef för HDFC Bank. Under 2012 har banken blivit 5167.07 Cror. HDFC tillhandahåller gratisnummer för kontakt HDFC-chefer. HDFC-gratisnummer är följd 1800 425 4332 för kreditkort och kontakt HDFC-avgiftsfritt nummer 1800 22 1006 För fond för ömsesidig fond eller investeringstjänster Kontonräkningar. Spaarkonton, Lönekonton, Aktuella Konton, Deponeringar, Dematkonto, NRE Spaarkonto och NRE Fast Deposits HDFC Bank Loans Services. Kreditkort: Personliga lån, Företagslån, Hemlån, Billån, Tvåhjulingar, Lån mot tillgångar, Utbildningslån, Betalkort, Förbetalda kort. HDFC bankkortstjänster. Kreditkort, betalkort, förbetalda kort, kreditkortbelöningar Program HDFC Bank Investments Services. Riketjänster, investeringsprodukter HDFC Bank Försäkringstjänster. Livförsäkring, Sjukförsäkring, Bilförsäkring, Reseförsäkring, Hemsida. HDFC Bank Forex Services. Travel Solutions, Remittance Products, Övriga Forex Services, Forex Hjälp HDFC Bank Premium Banking Services. Imperia Banking, Preferred Banking, Classic Banking HDFC kundservice nummerlista. Ta någon information eller tjänster för HDFC Bank så kan du ringa HDFC kundnummer eller HDFC gratisnummer. HDFC Kundtjänstnummer för Delhi och NCR: 6160 6161 HDFC Kundtjänstnummer Maharashtra (utom Mumbai). Goa: 98906 03333 HDFC gratisnummer för Gujarat. 98982 71111 HDFC gratisnummer för Karnataka. 99458 63333HDFC Kreditkort Kundtjänstnummer Tollfri hjälplinje Det här inlägget hjälper kunder som söker HDFC-kreditkorts kundnummer eller HDFC-kortnummer gratis hjälplinsnummer. Eftersom HDFC Bank erbjuder olika kreditkortscheman för kunderna efter deras behov. Namnen på deras kreditkort är JetPrivilege HDFC Bank World, Platinum Times Card, Titanium Times Card, Diners Club Black, Infinia, Regalia Card, Diners Club Black, JetPrivilege HDFC Bank World, JetPrivilege HDFC Bank Platinum, Platinum Times Card, Titanium Times Card , Läkare Superia, Lärare Platina, Superia, Titan Kant, Solitaire Kreditkort, World MasterCard Kreditkort, Diners Club Premium, Diners Club Rewardz, Visa-signatur Kreditkort, Platinum Plus Kreditkort, Business Platinum Kreditkort, Corporate Platinum Kreditkort, Corporate World MasterCard kreditkort och kreditkort för företagsvisitkort. Enligt HDFC Bank erbjuder de en världsklass och fördelar tillsammans med kreditkorten. Några av kategorierna av kreditkort som erbjuds av HDFC Bank är utvalda kreditkort, superkreditkort, kreditkort med kreditkort, professionella kreditkort, kreditkort för högsta kreditkort, kreditkort för premiumkvinnor, högsta kreditkort, vanliga kreditkort och kommersiella Kreditkort. Med alla dessa kreditkort kommer kunderna att ha 247 stöd från HDFC Bank via kreditkortshjälpmängder. Så, nu kommer vi att förse dig med alla kundsupportnummer på HDFC Banks plats eller regionvisa. Kolla in det nedan. Cashbacks, rabatterbjudanden Erbjudanden i ett kreditkort 8211 Ansök nu Gratis Easy Lån Approval, Lägsta Ränta Garanterat 8211 Fyll i detta formulär HDFC Kreditkort Kundtjänst Antal Sponsrade Länkar Här är listan över regionala kundvårdsnummer för HDFC-kreditkort. Kund som står inför några slags problem relaterade till korten kan kontakta företaget direkt genom att följa de nedan angivna kundvårdsnummerna: Är du berättigad till lån. Fyll i denna gratis formulär. och kolla nu. HDFC Bank Raipur Kreditkort Kundtjänstnummer. 0771-4084332 HDFC Bank Punjab Kreditkort Kundtjänstnummer (förutom Chandigarh). 91-9779154332 HDFC Bank Pune Kreditkort Kundtjänstnummer: 020-66034332 HDFC Bank Mumbai Kreditkort Kundtjänstnummer. 022-28564332 HDFC Bank Maharashtra Kreditkort Kundtjänstnummer (förutom Mumbai Amp Pune). 91-9561094332 HDFC Bank Chattisgarh Kreditkort Kundtjänstnummer (utom Raipur): 91-9893603333 HDFC Bank Madhya Pradesh Kreditkort Kundtjänstnummer (förutom Indore Amp Bhopal): 91-9893603333 HDFC Bank Lucknow Kreditkort Kundtjänstnummer. 0522-4004332 HDFC Bank Kolkata Kreditkort Kundtjänstnummer. 033-22104332 HDFC Bank Kerala Kreditkort Kundtjänstnummer (utom Coimbatore): 91-9995764332 HDFC Bank Jaipur Kreditkort Kundtjänstnummer. 0141-4004332 HDFC Bank Indore Kreditkort Kundtjänstnummer. 0731-6160616 HDFC Bank Hyderabad Kreditkort Kundtjänstnummer. 040-66624332 HDFC Bank Gujarat Kreditkort Kundtjänstnummer (förutom Ahmedabad). 91-9725504332 HDFC Bank Delhi Kreditkort Kundtjänstnummer. 011-41514332 HDFC Bank Coimbatore Kreditkort Kundtjänstnummer. 0422-4384332 HDFC Bank Cochin Kreditkort Kundtjänstnummer. 0484-4084332 HDFC Bank Chennai Kreditkort Kundtjänstnummer. 044-66004332 HDFC Bank Chandigarh Kreditkort Kundtjänstnummer. 0172-4694332 HDFC Bank Bhopal Kreditkort Kundtjänstnummer. 0755-4004332 HDFC Bank Bangalore Kreditkort Kundtjänstnummer. 080-66224332 HDFC Bank Andhra Pradesh Kreditkort Kundtjänstnummer (utom Hyderabad): 91-9908664332 HDFC Bank Ahmedabad Kreditkort Kundtjänstnummer. 079-66004332 Alla mobil - och telefonnummer är lokala nummer. Följaktligen kommer de som ringer till att bli belastade med normala anropssatser för att ringa upp numren. HDFC kreditkort gratisnummer nummer Om du letar efter gratis HDFC-kreditkortnummer. Då måste du gå igenom de nedanstående samtalsuppgifterna. Kunder som hör till någon av de nedan angivna regionerna kan kommunicera med kundavdelningen på HDFC Banks kreditkort. HDFC kreditkort Varanasi gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Udaipur Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Trichy Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Surat Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC-kreditkort Silvassa gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC-kreditkort Siliguri gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Shimla Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Salem Tollfri Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Rourkela Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Ranchi Gratis Gratis Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Rajkot Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC kreditkort Patna gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Patiala Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Pali Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC-kreditkort Mysore gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Muzaffarpur Gratis Gratis Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC-kreditkort Moradabad gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Meerut Tollfri Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC kreditkort Mathura gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC-kreditkort Mangalore gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Madurai Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Karnal Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Kanpur Gratis Gratis Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC-kreditkort Jodhpur gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC kreditkort Jhansi gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC-kreditkort Jamshedpur gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Jammu Amp Srinagar Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Hissar Tollfritt Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC kreditkort Guwahati gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Erode Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Dhanbad Gratis Gratis Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Dehradun Toll Free Helpline Number. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Cuttack Gratis Gratis Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Bokaro Gratis Gratis Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC-kreditkort Bhubaneshwar gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Bareily Gratis Gratis Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Allahabad Gratis Gratis Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 HDFC-kreditkort Ajmer gratisnummer. 1800-425-4332 HDFC Kreditkort Agra Gratis Gratis Hjälplinjenummer. 1800-425-4332 Anm. Kunderna som tillhör de regioner som inte är listade i den här listan kan gå igenom den första listan. Där kan de hitta kundvårdsnummer i deras region, stad eller stat. Alla uppgifter som nämns ovan kan användas för klagomål, frågor relaterade till kreditkort, problem med PIN-nummer, kreditkortblockering, förlorade klagomål, glömt lösenord, betalningslösningar, inloggning till online-konto etc. Sponsrade länkar För mer information kan du också besöka den officiella sidan av kundvårdsnummer KLICKA HÄR.

No comments:

Post a Comment